Mkt skratt :)

Jag har skrattat mig igenom hela dagen. På SO lektionen när läraren hade genomgång började jag helt plötsligt å tänka på när vi hade "nobelmiddag" när vi gick i typ trean. Jag började typ asgarva, jag var tvungen att smsa till Emma det roliga och då skrattade jag bara mer.
Sen hade vi muntliga nationella och när vi läste så började jag tänka på den satans middagen idag, jag satt och småskrattade för mig själv haha.

Sen red ju jag och Emma ut. Vi började snacka om när vi var små. Alla galna saken vi två gjorde tillsammans, vad jag och min bror gjorde och vad hennes bror gjorde. Hahahaha skrattade ganska mycket.

Jaja, se vad som händer imorgon. Sharon ska gå dressyr.
Nu måste jag sova, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0