Skolan imorgon...

Idag longerade jag först Sharon. Hon har varit så satans pigg dessa dagarna och inte lyssnat något alls på mig. Så idag longerade jag innan jag hoppade upp. Jag red dressyr en liten stund och avslutade med att galoppera en sträcka ute på vägen.

Denna veckan i dressyren har jag försökt att bromsa så mycket jag bara kan med sitsen och framförallt låren. Jeanette lärde mig det och det funkar bättre för Sharon. Dock får jag knipa satans mycket med benen men jag kom på en positiv sak med det: jag tränar samtidigt mina fula innerlår som jag håller på att bli av med (y)
Hon va jättefin i dressyren och lika fin på vägen sen. Visst hon va pigg men det gör inget!

Jag såg att Emma hade skrivit ett inlägg om varför hon valde en unghäst, jag tyckte det var ganska roligt att läsa och tänkte faktiskt skriva om varför jag valde just Lorrie. Inlägget kommer upp lite senare.

Vad händer annars? Skolan imorgon, men jag längtar faktiskt lite. Jag är så satans glad för tillfället så inte ens skolan är tråkig, och då är jag glad haha!

Vill ha sommar nuuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0